ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 2.Β. Η διαδρομή ECOLOGICAL ROUTE 10.200 510+ Νέα διαδρομή

Η διαδρομή ECOLOGICAL ROUTE 10.200 510+

Ξεκινώντας μετά από 100 μ ασφάλτου, περνάμε γέφυρα πάνω από το ρέμα Βαθύρεμα και στρίβουμε δεξιά και μπαίνουμε σε μονοπάτι που μετά από λίγο ανηφορίζει και σε 500μ διαδρομής, κερδίζει 50+ σε πετρώδες έδαφος και ακολουθώντας δεξιόστροφη πορεία συναντάμε τις πρώτες εγκαταστάσεις του Γαλλικού υδραγωγείου κατασκευής κατά τον Α΄ Π.Π . Ακολουθώντας τα κατά μήκος και δίπλα στο Βαθύρεμα φτάνουμε μετά από 1300 μέτρα σε μικρή σπηλιά που πρέπει να σκύψουμε για να περάσουμε και αντικρύζουμε τον βράχο αναρρίχησης με τον καταρράκτη στη βάση του, μέσα σε πλατάνια και βελανιδιές .Τα έργα εκτείνονται σε μήκος περίπου 2,5 χλμ μέσα σε κοίτη ρέματος, ανάμεσα σε λιμνούλες και μικρούς καταράκτες. Στην συνέχεια ανεβαίνουμε απότομα, σχεδόν σκαρφάλωμα για 300μ και διασχίζουμε ελικοειδές μονοπάτι ανάμεσα σε θαμνοδενδρώδη βλάστηση , περνάμε μια εγκαταλειμμένη στάνη ,βγαίνουμε σε ανοιχτωσιά -δρόμο. Στρίβουμε δεξιά σε δασώδες μονοπάτι, ανεβοκατεβαίνοντας, διασχίζουμε κάθετα το ποτάμι Βαθύρεμα και στο 5χλμ περνάμε από τον αρχαιολογικό χώρο του Χορτιάτη, δίπλα στα ερείπια των δύο υδρόμυλων. Περνάμε δίπλα από στάνη, στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής, όπου και ο 1ος σταθμός ανεφοδιασμού και διασχίζουμε ένα χέρσο κομμάτι έχοντας δεξιά μας ένα δασάκι. Κατηφορίζουμε σε κακοτράχαλο χωματόδρομο και μπαίνουμε αριστερά σε μονοπάτι κατηφορικό που μετά χίλια μέτρα φτάνουμε σε πλάτωμα χέρσο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! 10άρι Δεξιά μας βάζει στην κοίτη του 2ου ρέματος ονόματι Πλακωτᾶρι. ΑΡΙΣΤΕΡΑ είναι ΛΑΘΟΣ Θα υπάρχουν οι ανάλογοι δείκτες και πιθανόν και εθελοντής, αλλά νάχετε το νου σας ΑΡΙΣΤΕΡΑ συνεχίζουν ο Μαραθώνιος και ο Ημιμαραθώνιος. Ακολουθούμαι για 1200 μ την κοίτη του ρέματος, σκεπασμένο με πλούσια βλάστηση από πλατάνια κέδρους βελανιδιές, περνώντας πότε στη μια και πότε στην άλλη πλευρά της όχθης, με προσοχή να μην βραχούμε! Στην έξοδο συναντάμε την άσφαλτο, αλλά δεν την ακολουθούμαι!!! Στρίβουμε δεξιά σε ορθή γωνία και ανεβαίνουμε απότομα για 150μ και στρίβουμε δεξιά, σε χωματόδρομο για 240 μ και μετά αριστερά σε μονοπάτι που πλέον μας οδηγεί κατηφορικά προς το τέλος της διαδρομής, αφήνοντάς να απολαύσουμε την θέα, με τον οικισμό του Πανοράματος τον Θερμαϊκό κόλπο τον Όλυμπο, και το καταπράσινο δάσος. Τα τελευταία 500 μέτρα το μονοπάτι είναι πετρώδες και σκληρό και λόγω και της κούρασης θέλει την προσοχή σας , και φτάνοντας στον τερματισμό να απολαύσετέ την μανιταροκριθαρότο σας, και να ξεκουραστείτε. Και μιάς και είναι κι Αποκριά θα βραβεύσουμε τον καλύτερο δρομο-καρνάβαλο

Χρησιμοποιούμε ανώνυμα cookies για τη λειτουργία και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.